Relaxed kamixeta

by - 2/15/2017 11:57:00 a. m.

Bada denbora kamixeta hau egiten hasi nintzela. Gabonak aurretik relaxed soinekoa egin nun, instagramen erakutsi nun bezela eta patroia prestatzea izaten denez gutxien gustatzen zaidana... Ba soinekoaren patroia motzago eginta, kamixeta bat egitea erabaki nun!
Ya hace tiempo que empecé a hacer esta camiseta. Antes de Navidad hice el vestido y lo enseñé en Instagram. Pues en esto de coser -creo que no soy la jni- lo que me da más pereza es preparar el patrón... Así que, como ya tenía el patrón del vestido, pensé en cortarlo para hacer una camiseta. 
Maukak luzatu nituen eta... Motzegia gelditu zenez, atzo arratsaldean hor aritu nintzen pixkat nola luzatu... Ta gelditu zitzaizkidan oihal puska txikien artean, lortu nun behean pixkat lizatzeko modua (eskerrak 😂).
Alargué las mangas y... Me quedó demasiado corta de largo... Así que ayer por la tarde estuve rebuscando en los retales y aproveché una tira que tenía para alargarla (menos mal)
Emaitza ez da "ideala" baina erabiliko det kamixeta hau. Oihala ikusi nuenean, banekin neretzako zerbait egiteko erabiliko nula (ez da dena seme-alabentzat izango, ezta? 😂).
El resultado no es "ideal" pero es una camiseta que seguro que usaré. Cuando compré la tela, sabía que la usaría para mí (no será todo para los hijos, no?😂).
Nik beti det beroa eta ez zait arropa lodiegi edo gehiegirekin joatea gustatzen. Gaur, adibidez, kamixeta berria eta gainean berokia besterik gabe atera naiz.
Yo soy muy calurosa y no me gusta llevar prendas demasiado abrigadas ni llevo demasiada ropa encima. Hoy, por ejemplo, he salido con mi camiseta nueva y el abrigo.

Eta.. lehenengoz, RUMS-en hartuko det parte!
Y.. por primera vez, participo en RUMS! Iujuuuuuuuuu
Ah, Ia konturatu gabe patroia Ottobrekoa dela!
Casi no me doy cuenta de que la patrón es de Ottobre!!! Enlazo al Blog de Fans de Ottobre

You May Also Like

0 comentarios